İNTİKAM: Oyunda başkaları tarafından katledilen oyuncular, katillerini kendi "Hit List"lerinde otomatik olarak kaydedilmiş bulacaklar. Dirilince, katillerinin yanına teleport olup intikam alma şansı bulacaklar.
KASABA SAVAŞLARI: Oyunda, 'guilds' olarak anılan gruplar R.O.H.A.N.: Blood Feud'deki her kasabayı yönetme imkanına sahiptir. Diğer gruplar, kasabanın kontrolünü ele geçirmek için, kasabayı kontrol eden grupla sivil bir savaş içine girebilirler. Bunlara ek olarak, varlıkların ve zenginlerin yaptığı ticari takaslardan kesilen bir haftalık tüm vergiler kazanana verilecektir.
Karakter Sınıfları
- Human
- Elf
- Half Elf
- Dekan
- Dhan
- Dark Elf
- Giant
Bineklerler
- Her ırk için 4 farklı çeşit olmak üzere toplamda 16 çeşit binek bulunmaktadır.
- Her binek 25%, 50%, veya 80% mobilite sağlar.
- Karakterler bir binek üzerindeyken; bir savaşa giremezler, eşya alamazlar, skill ve iksir kullanamazlar.
- Binekler, bir zindana veya güvenli bir alana girilirken, veya kritik bir saldırıya uğranınca otomatik olarak bırakılırlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder