Son Destan artık Ignited Games ile Rosh Online olarak yayınına devam ediyor..
Karanlık basıyor, ışık karşılık vermeye hazır. Peki sen bu destansı hikayede yer almaya hazır mısın? Kılıçlar, büyüler, zırhlar, yaratıklar hepsi Rosh Online oyununda. Türkçe içerik, Türkçe oyun içi destek hepsi Rosh Online'da Daha fazla zaman kaybetme! Rosh Online üyeliği çok kolay!
Oyunun Hikayesi
Asmara Gezegeni’nin Broccion Kıtası’ndaki Perna Savaşı’ndan sonra güçler, kendilerini, Parpelin gücünün kalan parçaları olan Kor’a ve Kor Cevherleri’ne sahip çıkmak için çözümsüz bir mücadelenin içinde buldular. Sonraki 500 yıl boyunca, gruplar güçlerini pekiştirmek için kıtanın çeşitli yerlerinde küçük büyük pek çok savaş yaptı.
Kral Haas, Karanlıklar Tanrısı’nın varisi olan Yenilmez Skid’i esir eden mührü kırmak için büyük bir azimle, kıtanın her yerine dağılmış Kor enerjisinin izini sürdü. Haas’ın arkasında, dünyaya demir yumruğuyla egemen olmak isteyen, Skid’in nişanlısı ve Karanlıklar Kraliçesi Kera vardı.
Yaklaşık yüz yıl süren silahlanma yarışı döneminde çok fazla olay yaşanmadı. Bu sırada, Aydınlığın ve Karanlığın güçleri kendi ordularını kurmaya ve ekonomik yeterliliklerini sağlamaya odaklanmıştı.
Her iki güç de Kor Cevherleri’nin neredeyse bitmek üzere olduğunu biliyordu. Karanlığın güçleri, Skid’in mührünü kırmak için yeterli Kor Cevheri’nin kalmayabileceğinden korkarak aralarında kendi saflarından üyelerin de bulunduğu, çok sayıda canlının kurban edilmeye zorlandığı acımasız tedbirler uygulamaya başladı. (Perna Savaşı, 612 - 623)
Bu kıyım artık sonuç vermeyecek bir noktaya ulaştığında, Karanlığın güçleri, kullanabilecekleri her askeri topladı ve bunları kalan Kor Cevheri yataklarına ve madenlerine göndererek son yüz yıl içinde ilk kez yeni bir saldırı başlattı. (660)
Bu saldırı sırasında, Kor ya da Kor Cevherleri’yle ilgili olsun veya olmasın, giderek artan sayıda kişi ortadan kayboldu. Her iki güç de kendi istihbarat ağlarını buna yönlendirdi.
666 yılında, Karanlığın güçleri, Skid’i bağlayan mührü kıramazlarsa Skid’in küle döneceğini öğrendi. Daha şaşırtıcı olanı, eğer Karanlığın güçleri Skid’i özgürlüğüne kavuşturmayı başarırsa, Işığın Varisi olan Les’in küle dönecek olmasıydı. (662) Bunu öğrendikten sonra, Işığın güçleri arasında yer alan gruplar Kor Cevherleri’ni ve kontrolleri altındaki gücü paylaşıp Karanlığın güçlerini kovmak ve varislerini kurtarmak için bir antlaşma yaptılar.
Antlaşma, Kor Toplantısı olarak bilinen bir toplantının sonunda yapıldı ve böylece, Işık tanrısının adını taşıyan Carpenril Federasyonu doğmuş oldu. Ancak, Kor Cevherleri’nin çok az bulunuyor olması, Carpenril Federasyonu’nu iç çatışmalara sürükledi. Sonuç olarak, Federasyon yeni ve daha saldırgan bir strateji benimsedi... Tüm Kor gücünü Karanlığın güçlerinin elinden almak için topyekün savaş!..
Karanlığın güçleri şimdi kendi kazdıkları kuyuya düşeceklerdi. Federasyon, gruplara teşvik olarak, düşmandan geri aldıkları Kor madenlerinin mülkiyet haklarını vermeyi vaat etti. Bununla birlikte, Karanlığın varisi Skid’in ruhunu yok edecek ve Kera’yı ortadan kaldıracak olan kahraman, tüm Federasyon ordusunun başkomutanı olacaktı. Tüm kıta, Kor’un içindeki gücü kimin kontrol edebileceğini ve çıkarabileceğini belirlemek için yapılan güç savaşının sahnelendiği bir arenaya dönüştü. Ancak, Karanlığın güçlerini alt etmek o kadar da kolay bir görev değildi.
Şimdi bu yol, kendisini kanıtlamak isteyen herkese açık. Ulukan siz mi olacaksınız, yoksa bu yolda ölecek misiniz?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder